Cele szkolenia Sales & Communication™
Nabycie Umiejętności „miękkich”
Nabycie umiejętności „miękkich”, niezbędnych w procesie dopasowywania się do swojego Klienta, zrozumienia wizji świata, w której żyje i którą rozumie, a w konsekwencji przełamanie stereotypu w myśleniu i automatyzmu w stosowaniu określonych narzędzi, celem osiągnięcia wysokiej skuteczności sprzedażowej.
Dostarczenie „twardych” Narzędzi Handlowych
Dostarczenie wiedzy na temat podstawowych „twardych” narzędzi handlowych, w zakresie zarządzania procesem sprzedaży w relacjach między Tobą a Klientem. W przypadku szkoleń sprzedażowych, ważne jest abyś zdawał sobie sprawę z konieczności poznania nie tylko kompetencji „miękkich” ale przede wszystkim technik sprzedażowych.
Co zawiera szkolenie Sales & Communication™
Ramy Biologiczne Człowieka
„Miękkie” podstawy związane z zasadami rozwoju i funkcjonowania ludzkiego mózgu, seksualności ludzi i jej permanentnym wykorzystaniem w biznesie, neuronami lustrzanymi oraz teorią ludzkich Ram – czyli biologiczną, społeczną i indywidualną. Przełamanie stereotypu, że każdy człowiek różni się od reszty!
Komunikacja Peter Cook™
Zgodnie z najnowszą wiedzą w zakresie neuropsychologii człowieka, każda komunikacja międzyludzka zbudowana jest na trzech wzajemnie uzupełniających się warstwach (poziomach). Tylko dokładne zrozumienie każdej z warstw warunkuje poprawne przeprowadzenie klienta przez proces decyzyjny.
Metaprogramy – Biologiczne Oprogramowanie Człowieka™
Niezmienne i specyficzne dla każdego człowieka wzorce automatycznych zachowań. Bez ich znajomości oraz umiejętności precyzyjnego dopasowania się, nie ma mowy o efektywnej komunikacji międzyludzkiej. Brak dopasowania prowadzi zawsze do załamania komunikacji.
Teoria Stylów i Zachowań
To bardzo ważne „narzędzie” służące błyskawicznemu dopasowaniu do stylu rozmówcy. Stanowi wprost rozwinięcie teorii metaprogramów. Pozwala „odkryć” w ciągu kilkudziesięciu sekund sposób myślenia klienta i w dalszej kolejności precyzyjnie się do niego dopasować!
Struktura Sprzedaży Peter Cook™
Najbardziej podstawowe w XXI wieku, nowoczesne narzędzie biznesowe. Jego podstawowym zadaniem jest „logiczne” i „szybkie” przeprowadzenie Klienta przez cały proces decyzyjny. Według struktury Peter Cook nauczysz się wykorzystywać wszystkie etapy do maksymalnego efektu sprzedażowego.
Co zyskasz, dzięki szkoleniu Sales & Communication™
Rozpoznanie Klienta
Po szkoleniu będziesz płynnie rozpoznawał swoich potencjalnych Klientów, ich osobowość, styl, zachowania a co najważniejsze naturę prowadzenia biznesu.
Dopasowanie do Klienta
W następnej kolejność, po rozpoznaniu swojego Klienta będziesz mógł precyzyjnie się do niego dopasować. W skrócie oznacza to, że będziesz wiedział jaki styl sprzedaży zastosować.
Przedstawienie Oferty
Gdy dokładnie będziesz wiedział, jaki styl sprzedaży dobrać do odpowiedniego Klienta, ułożenie pod niego oferty Twoich usług lub produktów będzie czystą formalnością.
Zwiększenie Sprzedaży
Dzięki nabyciu umiejętności „miękkich” i wykorzystaniu odpowiednich „twardych” narzędzie w procesie rozmowy sprzedażowej zauważysz znaczne zwiększenie swojej sprzedaży a tym samym będziesz mógł wykorzystać szersze możliwości rozwoju swojego biznesu.
Zmniejszenie Kosztów
Dzięki nabyciu umiejętności „miękkich” i wykorzystaniu odpowiednich „twardych” narzędzi handlowych, sprzedaż Twoich produktów lub usług znacząco się skróci a co za tym idzie zmniejszą się koszty prowadzenia Twojego biznesu!
Grupa na Facebooku
Będziesz miał udostępnioną możliwość dołączenia do mojej grupy na Facebooku, gdzie nawet po szkoleniu będziesz mógł zadawać pytania dotyczące wiedzy, jaką nabyłeś. Ponadto grupa na ma celu zrzeszać przedsiębiorców z różnych środowisk, więc dodatkowo, będziesz mógł zapoznać innych ekspertów i może zrobić wspólnie lukratywny dla obu stron interes.
Najbliższe Wydarzenia
BrakIndywidualna Współpraca
Skontaktuj się!Sprawdź również nasze eBooki!
Poniższe materiały szkoleniowe zawierają w sobie połączenie 21 lat doświadczenia naszych trenerów w budowaniu strategii biznesowych z operacyjnym i młodym spojrzeniem na działania prowadzone w mediach społecznościowych. Możesz być pewny, że nie są kolejnymi poradnikami jak próbować sprzedawać produkty w internecie. To profesjonalnie przygotowane narzędzia, do budowania wysokiej pozycji rynkowej, które na tym poziomie były do tej pory dostępne tylko dla najwyższego szczebla menadżerów.