Strategie & Schematy Remarketingu

Poniższe materiały szkoleniowe zawierają w sobie połączenie 21 lat doświadczenia naszych trenerów w budowaniu strategii biznesowych z operacyjnym i młodym spojrzeniem na działania prowadzone w mediach społecznościowych. Możesz być pewny, że nie są kolejnymi poradnikami jak próbować sprzedawać produkty w internecie. Są to profesjonalnie przygotowane narzędzia, do budowania wysokiej pozycji rynkowej, które na tym poziomie były do tej pory dostępne tylko dla najwyższego szczebla menadżerów.

Co znajdziesz w eBooku?

  • Praktyczną wiedzę z układania strategii rozwojowych;
  • Praktyczne schematy kampanii remarketingowych;
  • Praktyczną wiedzę na wykorzystanie insightów konsumenckich;
  • Praktyczną wiedzę o targetowaniu potencjalnych klientów na Facebooku;
  • Praktyczną wiedzę jak analizować dane użytkowników zebrane przez Facebooka;
  • Praktyczną wiedzę jak analizować dane użytkowników zebrane przez Instagram;
  • Praktyczną wiedzę jak analizować dane użytkowników zebrane przez stronę internetową Twojej firmy;
  • Praktyczną wiedzę jak zwiększyć sprzedaż a tym samym zyski, dzięki kampaniom Facebook Ads;
  • Praktyczną wiedzę zastosowania remarketingu; na Facebooku;
  • Praktyczną wiedzę zastosowania remarketingu na Instagramie;
  • Praktyczną wiedzę zastosowania remarketingu na stronie internetowej Twojej firmy

9

Schematów do wykorzystania dla strony internetowej Twojej firmy

11

Schematów do wykorzystania dla Twojego Fanpage na Facebooku

4

Schematy do wykorzystania dla konta firmowego Instagram

Buduj swoją przewagę z Remarketingiem!

Czym jest remarketing i jak efektywnie czerpać z niego korzyści? Innymi słowy to prosty zabieg marketingowy, ukierunkowany na zwiększenie prawdopodobieństwa sprzedaży Twoich produktów lub usług, poprzez ciągłe podświadome lub nieświadome zainteresowanie klientów Twoją marką. Potocznie na działania remarketingu mówi się, że jest to podążająca, chodząca reklama. Dlaczego? Ponieważ to reklama wysłana do klientów, którzy w jakiś sposób zareagowali na Twoje reklamy, posty, content w sieci, stronę internetową lub stronę na Facebooku, wysłali maila, zostawili opinie, komentarz, lajka w konkretnym przedziale czasu na przykład 180 dni. Dlatego podążająca, ponieważ „chodzi” za Twoimi potencjalnymi klientami, od czasu do czasu dając o sobie znać.

Dla kogo przeznaczony jest eBook?

Freelancerzy

Graficy, blogerzy, muzycy, influencerzy, każdy kto buduje swoją markę osobistą i chce zaistnieć, promować się w Social Media

Przedsiębiorcy

Właściciele małych i średnich firm, którzy chcą pozyskać nowych klientów oraz zacząć reklamować swoją markę w Social Media.

Marketingowcy

Kierownicy działów marketingowych, którzy chcą się dowiedzieć jak zacząć pozyskać „wyznawców” swojej marki na Facebooku.

Zamów swoją kopię!

Nadal nie jesteś przekonany? Sprawdź opinie!